7 ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΕΤΕ ΜΙΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΠΟΥ ΒΓΑΙΝΕΙ ΣΤΗΝ GOOGLE

7 συμβουλές για να κατασκευάσετε μια ιστοσελίδα που να βγαίνει στην Google

Στις μέρες μας όλο και περισσότερες επιχειρήσεις ιδιώτες προβαίνουν στην κατασκευή ιστοσελίδων, μόνοι τους ή μέσω μιας αξιόπιστης εταιρείας web design. Στόχος μιας ιστοσελίδας, είναι η προβολή τους στις μηχανές αναζήτησης και η μέγιστη επισκεψιμότητα του κοινού.

Η Google αποτελεί την πιο σημαντική μηχανή αναζήτηση στην Ελλάδα, σε σχέση με την bing ή τη yahoo, καθώς είναι αυτή που χρησιμοποιούν οι περισσότεροι χρήστες. Αυτό που θέλουν οι περισσότεροι να επιτύχουν είναι φτάσουν στην ψηλότερη δυνατή θέση της κατάταξής της.

Το SEO παίζει πολύ μεγάλο ρόλο στην προώθηση της ιστοσελίδας σας και τη βελτίωσή της  για τις μηχανές αναζήτησης. Η Google αξιολογεί πολλούς παράγοντες που επηρεάζουν το SEO, γιαυτό και θα πρέπει να ακολουθήσετε συγκεκριμένες κινήσεις για να κερδίσετε υψηλότερες θέσεις στην κατάταξή της, μερικές θα δούμε παρακάτω.

1 Το περιεχόμενο της ιστοσελίδας σας

Το περιεχόμενο μετράει, ωστόσο η Google όταν κάποια ιστοσελίδα διαθέτει ποιοτικό περιεχόμενο την επιβραβεύει με μια καλύτερη κατάταξη στη λίστα αποτελεσμάτων!

Ο επισκέπτης αυτό που θέλει να διαβάσει σε μια ιστοσελίδα, είναι συνοπτικές και ακριβής πληροφορίες που μπορεί να προωθήσει σε άλλους χρήστες. Καλό είναι, όταν θέλετε να αναδημοσιεύσετε ένα άρθρο ή μια σελίδα στην ιστοσελίδα σας, να έχει κάτι το διαφορετικό κάθε φορά, καθώς έτσι γνωστοποιεί στις μηχανές αναζήτησης ότι το site ενημερώνει το περιεχόμενό του.

2 Βρείτε και κάντε χρήση από τις κατάλληλες λέξεις κλειδιά

Με τον όρο “λέξεις κλειδιά” εννοούμε τις λέξεις εκείνες που ο χρήστης θα χρησιμοποιήσει στην αναζήτησή του για να βρει την ιστοσελίδα που τον ενδιαφέρει, στην προκείμενη, τη δική σας ιστοσελίδα.

Βέβαια για να έχετε τα αναμενόμενα αποτελέσματα, θα πρέπει να επιλέξετε τις σωστές λέξεις κλειδιά. Παράδειγμα, ένα εστιατόριο στη θησείο θα έχει μικρά αποτελέσματα όταν γίνει η αναζήτηση με τη λέξη κλειδί εστιατόριο. Αν όμως, η λέξη κλειδί είναι “εστιατόριο Θησείο”, θα έχει καλύτερα αποτελέσματα.

Οι λέξεις κλειδιά που χρησιμοποιούνται για την κατασκευή ιστοσελίδων, θα πρέπει να χρησιμοποιείται συχνά στο κείμενο που θα γραφεί με έντονα γράμματα, αλλά να κατανεμηθεί ορθώς, ώστε να μην κουράζει τον επισκέπτη, αλλά να βοηθήσει στην υψηλή θέση κατάταξης της Google.

Στο διαδίκτυο, μπορείτε να βρείτε πολλά εργαλεία τα οποία θα σας βοηθήσουν στην επιλογή των κατάλληλων λέξεων κλειδιών για το site σας.

3 Επιλέξτε ένα url που να βγάζει νόημα και δημιουργήστε ευανάγνωστα permalinks

Η URL δομή του site σας, θα πρέπει να διαφέρει θα πρέπει να μην είναι μακροσκελής, αλλά να τυπώνεται στη συνείδηση του επισκέπτη. Τα permalinks θα πρέπει να είναι σε λατινικούς χαρακτήρες και να βοηθούν τον αναγνώστη.

Η μορφή http://www.mybrand.gr/uMdsfphWbIQuAdkre είναι απωθητική και ενώ για παράδειγμα η μορφή http://www.mybrand.gr/epikoinonia είναι πιο ευανάγνωστη και σε προϊδεάζει για την ιστοσελίδα που θα επισκεπτεί ο χρήστης.

4 Δώστε βάση στα links

Σημαντικό ρόλο στην κατάταξή σας στις μηχανές αναζήτησης και της Google, είναι τα links. Τα links αφορούν όλους εκείνους τους συνδέσμους από άλλα site που μεταφέρουν το χρήστη στην ιστοσελίδα σας και ποιες είναι οι λέξεις που τους παραπέμπουν στην ιστοσελίδα σας.

Επίσης, οι λέξεις κλειδιά που θα χρησιμοποιήσετε στην ιστοσελίδα σας, θα πρέπει αρχικά να είναι σχετικές με το περιεχόμενο και να παραπέμπουν στις σελίδες του site σας, ώστε να υπάρχει αλληλεπίδραση.

Προσοχή! Η υπερβολή στη χρήση, μπορεί να φέρει αρνητικά αποτελέσματα.

5 Ανανεώστε συχνά το περιεχόμενο του site σας με άρθρα και σελίδες

Μια ιστοσελίδα θα πρέπει να διαθέτει πλούσιο περιεχόμενο και να διαθέτει blog, για να μπορεί να βρίσκεται συνεχώς στην επικαιρότητα. Σε αντίθετη περίπτωση, είναι δύσκολο να ανέβει στις μηχανές αναζήτησης .

Τα νέα άρθρα και οι νέες σελίδες, δείχνουν ότι η ιστοσελίδα σας είναι ενεργή. Τα νέα άρθρα, μπορούν επίσης να σας δώσουν links με λέξεις κλειδιά, καθώς επίσης και να αποτελέσουν πηγή για αναδημοσίευση σε άλλα site με σχετικά link.

6 Επενδύστε σε ένα mobile friendly site

Μην αμελείς τους mobile users και επένδυσε στην mobile version του website σου, προσφέροντας στους χρήστες design που ανταποκρίνεται στην μικρή οθόνη. Εφόσον όλα περιστρέφονται γύρω από την σχετικότητα, φρόντισε να καθοδηγείς τους mobile users σε σχετικές σελίδες, ειδικά διαμορφωμένες για κάθε mobile συσκευή… θα το εκτιμήσουν και οι χρήστες και η Google!

7 Αλληλεπιδράστε σωστά με τα social media

Επενδύστε στα social media! Η βελτιστοποίηση της ιστοσελίδας σας για τις μηχανές αναζήτησης, δε θα μπορούσε να αφήσει απέξω τα κοινωνικά δίκτυα που έχουν μπει για τα καλά στις ζωές μας.

Τα social media, βοηθούν αρκετά στο να μπορέσει να εμφανιστεί το site σας στα πρώτα αποτελέσματα της Google. Είναι πολύ σημαντικό να έχετε λογαριασμούς στο facebook, google+, twitter, linkedin και το όνομα της ιστοσελίδας σας να αναφέρεται σε αυτά.

Χρησιμοποιείστε επίσης social sharing buttons, ώστε να γίνει πιο εύκολο για το χρήστη να μοιραστεί ποιοτικό περιεχόμενο με τη social κοινότητα.

Κάνατε τα παραπάνω και δε βγαίνετε ακόμα πρώτοι;

Οι παραπάνω αποτελούν όχι τους μοναδικούς, αλλά τους πιο σημαντικούς παράγοντες για να ανεβείτε στην κατάταξη της Google. Λέγεται μάλιστα, ότι η Google έχει 500 παράγοντες που επηρεάζουν τον αλγόριθμό της.

Ακόμα και να τους έχετε χρησιμοποιήσει όλους, μη βιάζεστε. Για να δείτε αποτελέσματα θα πρέπει τουλάχιστον να έχουν περάσει ένας με πέντε μήνες, ενώ πολλές περιπτώσεις χρειάζεται να περάσει ένας ολόκληρος χρόνος.

Μάλλον θα πρέπει να βρείτε κάποιο SEO Agency να σας υποστηρίξει στην προσπάθεια σας.

Δείτε περισσότερα για την τεχνολογία:

Tagged : # # # # # #

Κυριακή Κανονίδου

Είμαι η Κυριακή Κανονίδου, δημοσιογράφος και συντάκτρια στο ενημερωτικό site news1.gr

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *