pos-site-ginei-ena-apo-ta-prota-stin-google-1

Πως το site μου θα γίνει ένα από τα πρώτα στην Google;

Όταν έχουμε κάποιο site που μας ανήκει το επόμενο που σκεφτόμαστε είναι πως η ηλεκτρονική μας σελίδα θα αποκτήσει περισσότερους αναγνώστες οι οποίοι στην συνέχεια θα αποτελέσουν και τους πελάτες μας και να επιτελέσει τον βασικό στόχο ύπαρξης του -που είναι να βγάλει λεφτά- είναι να βγαίνει ψηλά στις μηχανές αναζήτησης.

Όταν λέμε ψηλά αυτό που εννοούμε είναι η πρώτη σελίδα αποτελεσμάτων της Google για όσο το δυνατόν περισσότερες αναζητήσεις στις ανταγωνιστικότερες λέξεις κλειδιά.

Για να έρθει η ιστοσελίδα σας στην πρώτη σελίδα της Google χρειάζεται λεπτός χειρισμός και μπορεί να γίνει πραγματικότητα από τους ειδικούς στο SEO. Χρειάζεται όμως και από μόνοι σας να μάθετε μερικά βασικά πράγματα ώστε να μπορέσετε να αποφύγετε κάποια βασικά λάθη στο SEO και να μην σπαταλάτε άσκοπα τον χρόνο αλλά και τα χρήματά σας. Θυμηθείτε ο σκοπός είναι να βγάλουμε και όχι να χάσουμε χρήματα.

Ελαχιστοποιήστε τον χρόνο φόρτωσης

Ένας από τους σημαντικότερους παράγοντας SEO που λαμβάνει υπόψιν πολύ σοβαρά η Google αλλά και όλες οι μεγάλες μηχανές αναζήτησης, όπως και ο κάθε επισκέπτης της ιστοσελίδας σας είναι και ο χρόνος φόρτωσης μιας σελίδας.

Σκεφτείτε τον εαυτό σας να περιμένετε μια σελίδα να ανοίξει σε ένα αργό site. Για πόση ώρα θα μένατε στην αναμονή; Μήπως τελικά θα εγκαταλείπατε αυτήν την σελίδα και θα επιλέγατε να μπείτε σε κάποια άλλη; Τώρα σκεφτείτε πόσους πιθανούς πελάτες μπορείτε να χάσετε αν η σελίδα σας καθυστερεί να ανοίξει.

Εάν θέλετε να δείτε ποια είναι η σημερινή ταχύτητα φόρτωσης της ιστοσελίδας σας μπείτε στο Pingdom και κάντε ότι χρειάζεται για να την μειώσετε.

Απομακρύνετε την περιττή πληροφορία

Ότι είναι πολύπλοκο αλλά και κουραστικό για τον επισκέπτη της σελίδας σας είναι και παράγοντας που θα σας ρίξει στη Google. Βέβαια, είναι σίγουρο ότι τα πολύ μεγάλα ενημερωτικά blogs όπως το cnn, το newsbeast και όλα τα άλλα θα έχουν διαφημίσεις και πολλές μάλιστα αλλά έχουν και όλα τα άλλα που χρειάζεται για να φέρουν τον κόσμο από τη Google.

Ο χρήστης που επιλέγει να επισκεφτεί να ανοίξει την σελίδα σας θα πρέπει να βρίσκει αυτό που θέλει γρήγορα και με ευκολία. Αυτή είναι και η βασική φιλοσοφία πάνω στην οποία βασίζεται η λειτουργία του αλγορίθμου αναζήτησης της Google, η σχετικότητα και ποιότητα του περιεχομένου μιας ιστοσελίδας.

Άμα σε αυτό δεν τα πάτε και τόσο καλά, τότε μάλλον μετά από λίγο καιρό, θα παρατηρήσετε την οργανική σας επισκεψιμότητα να πέφτει αντί να ανεβαίνει.

Συμπληρώστε τις σελίδες με κείμενα και φωτογραφίες

Η Google ταξινομεί περιεχόμενο και όχι ιστοσελίδες. Αν θέλετε λοιπόν να έχετε κάποια καλή θέση στην Google θα πρέπει να φροντίσετε για το περιεχόμενο των επιμέρους σελίδων του site σας και όταν λέμε περιεχόμενο εννοούμε κυρίως κείμενα, φωτογραφίες αλλά και video.

Τα κείμενα που θα περιέχει η σελίδα σας θα πρέπει να αποτελούνται από τουλάχιστον 300 λέξεις με το βέλτιστο τις 2.500 λέξεις. Δεν χρειάζεται να είστε συγγραφέας για να αποκτήσετε επισκεψιμότητα, μην αγχώνεστε, χρειάζεται όμως οι σελίδες να αποκτήσουν περιεχόμενο.

Θα πρέπει να βάλετε και οπωσδήποτε μια καλή φωτογραφία σε κάθε σελίδα του site σας.

Όσο πιο απλό site τόσο πιο καλό

Το Λακωνίζει εστί φιλοσοφείν λέγανε οι Σπαρτιάτες και μάλλον η Google είναι ακόλουθος αυτού του τρόπου σκέψης. Για τον λόγο αυτό δεν χρειάζεται να προσπαθούμε να κάνουμε μια σελίδα μαγική με δράκους και τέρατα, αρκεί να είναι μια σελίδα με σωστή κατεύθυνση και περιεχόμενο.

Η απλότητα και το μινιμαλιστικό web design, θα σας ανεβάσουν κατακόρυφα στη Google. Σκεφτείτε πως το site σας θα πρέπει να είναι στα μέτρα του μέσου άσχετου χρήστη και όχι το αντίθετο.

Ασχοληθείτε με την δημιουργία backlinks

Τα backlinks δεν είναι άλλο παρά τις εταιροαναφορές στην σελίδα σας από άλλες σελίδες. Όσο περισσότερα backlinks έχετε η Google θα παίρνει το μήνυμα ότι η σελίδα σας είναι σημαντική και την επισκέπτεται μεγάλος αριθμός χρηστών οπότε και θα την φέρει πιο μπροστά με σκοπό να τους διευκολύνει στις αναζητήσεις τους.

Σύμφωνα με στατιστικές από μεγάλα sites που παρακολουθούν την κατάταξη των ιστοσελίδων όπως το Ahrefs και το Semrush, όσο πιο πολλά backlinks έχει ένα site, τόσο πιο ψηλά ανεβαίνει στις μηχανές αναζήτησης.

Είναι δηλαδή η κατάταξη στη Google ανάλογη με την ποσότητα αλλά και την ποιότητα των backlink που έχετε.

Η Google έχει τον χάρτη της ιστοσελίδας σας;

Το sitemap ή αλλιώς στα ελληνικά ο χάρτης της ιστοσελίδας σας είναι ένα αρχείο xml. Η καταχώριση του χάρτη της ιστοσελίδας σας στη Google σας βοηθάει να ταξινομήσει ταχύτερα και βαθύτερα η Google το περιεχόμενο από το site σας και είναι απαραίτητο ανεξάρτητα από το μέγεθος της ιστοσελίδας σας.

Για ακόμη καλύτερα αποτελέσματα μπορείτε να καταχωρίσετε το sitemap της ιστοσελίδας σας στο Google Webmaster Tools.

Εμπιστευτείτε έναν ειδικό στο SEO

Εσείς έχετε κάποια σελίδα που θα θέλατε να ανεβάσετε σε κατάταξη στην Google; Θα θέλατε κάθε φορά που κάποιος ψάχνει κάτι σχετικό με εσάς η Google να τον φέρνει στην πόρτα της επιχείρησής σας; Αν ναι θα πρέπει να ζητήσετε τη γνώμη των ειδικών.

Η εξειδικευμένη γνώση των ειδικών όπως αυτή των συνεργατών που έχουμε στο γραφείο μας θα σας δώσουν τα καλύτερα αποτελέσματα με το ελάχιστο κόστος και στον ελάχιστο χρόνο.

Για περισσότερες πληροφορίες, μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας!

Δείτε περισσότερες συμβουλές για την προώθηση ιστοσελίδων και τη Google:

Κυριακή Κανονίδου

Κυριακή Κανονίδου

Είμαι η Κυριακή Κανονίδου, δημοσιογράφος και συντάκτρια στο ενημερωτικό site news1.gr

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *