Η νέα συλλογή Falconeri παρουσιάστηκε ως μια μεγάλη διεθνής πύλη στον κόσμο, ως σύγχρονη πασαρέλα πολύπλευρων και εκλεκτικών τάσεων και looks. Στις 12 Σεπτεμβρίου το Auditorium του Ομίλου Calzedonia ήταν αφιερωμένο στο Fashion Show του Brand Falconeri κι έτσι μεταμορφώθηκε σε ένα πραγματικό αεροδρόμιο. Ta Check-in και τα video walls μετέφεραν στους καλεσμένους την ατμόσφαιρα της αναμονής που προκαλεί η αναχώρηση. 
12September DSC 1469
Το θέμα του catwalk ήθελε τα μοντέλα να κάνουν πασαρέλα δίπλα στον κυλιόμενο διάδρομο των αποσκευών, βαλίτσες, trolleys και καθίσματα αναμονής μας έβαλαν στο mood της επιβίβασης. Τα σκίτσα της πολωνέζας fashion illustrator Εlena Ciuprina, μαζί με τα αξεσουάρ Falconeri, όπως το branded poncho, συντρόφεψαν τους καλεσμένους-ταξιδιώτες σε αυτό το ταξίδι. Ταξιδέψαμε μέσα από τη νέα χρωματική παλέτα του brand για το Φθινόπωρο/Χειμώνα, τα σχέδια και τα νήματά του – δουλεμένα με δημιουργικότητα και παράδοση, βασισμένα στο DNA του Falconeri. Μιλάνο, Ρώμη, Μόσχα, Αθήνα, Βιέννη ήταν μερικοί μόνο από τους προορισμούς στους οποίους έχει παρουσία το brand, ανάμεσά τους και η Λισαβόνα που αποτελεί και πρόσφατη άφιξη. 

12September DSC 0821
Το ταξίδι της Falconeri είχε, όμως, κι άλλους νέους προορισμούς: τις τάσεις της σεζόν Φθινόπωρο/Χειμώνας για τη Γυναίκα και τον Άντρα. Tο brand εξακολουθεί να κρατά τους δεσμούς του με τον κόσμο του σινεμά κάτι που φάνηκε και από την παρουσία στο show των Luca Argentero και Alessandra Mastronardi. Ο Luca είναι ο Brand Ambassador της Falconeri για τη σεζόν Φθινόπωρο/Χειμώνας 2018-19 και Άνοιξη-Καλοκαίρι 2019 ενώ η Alessandra θα πρωταγωνιστήσει σε μελλοντικά social projects. Oι ηθοποιοί εκπροσωπούν το κοινό-στόχο του brand με το εκλεπτυσμένο, chic και σοφιστικέ στυλ τους. Στο κοινό υπήρχαν αρκετοί celebrities, influencers, bloggers και δημοσιογράφοι από όλο τον κόσμο. Ανάμεσά τους, η Nataly Osmann, δημιουργός του ινσταγκραμικού φαινομένου #followmeto, η Eleonora Carisi, κ.α Την Ελλάδα εκπροσώπησε η διεθνής ηθοποιός Αντιγόνη Κουλουκάκου με το μοναδικό εκλεκτικό μινιμαλιστικό στυλ της και η fashion-traveller influencer, Eλένη Στασινοπούλου. Η Κύπρος έδωσε το παρών με τη σχεδιάστρια Ramona Filip.
12September DSC 0670 copy

DESTINATION COLOR FOR MEN AND WOMEN: NEWS FW 2018-2019
Η απόλυτη καινοτομία της συλλογής Falconeri FW βασίζεται στην μεγάλη προσοχή που δίνει στην παλέτα των φωτεινών χρωμάτων που έχουν επιλεγεί στις βασικές τους φόρμουλες αλλά και σε πιο trendy αποχρώσεις. Είναι σαν να δημιουργήθηκε ένα ουράνιο τόξο από must-have χρώματα– σε turtleneck και crew neck σχέδια – με μαλακά και ελαφριά κασμίρ νήματα. Οι αποχρώσεις κυμαίνονται από το γαλάζιο του ουρανού μέχρι το πράσινο του δάσους, το φούξια, το γαλαζοπράσινο, το κόκκινο της φωτιάς και τέλος το λιλά και το χρώμα του κυκλάμινου. Για τον άντρα, electric blue και πορτοκαλί.
12September DSC 1951

ABOUT FALCONERI: BRAND CORPORATE INFORMATION
To brand διαθέτει σήμερα 70 σημεία πώλησης στην Ιταλία και περίπου 30 στο εξωτερικό. Στο μέλλον; Θα αναπτυχθεί κι άλλο στην Ευρώπη και στη Ρωσία που είναι μία μεγάλη αγορά. Το 2017, ο τζίρος του Calzedonia Group έφτασε τα 2,314 εκατ. ευρώ σημειώνοντας αύξηση 8.7% σε σύγκριση με τον προηγούμενο χρόνο. Όλα τα brands συνέβαλλαν στην συνολική ανάπτυξη: Η Calzedonia είχε τζίρο 802 εκατ., η Intimissimi 691 εκατ., η Tezenis 609 εκατ., η Falconeri 65 εκατ., το Signorvino 23 εκατ. και το Atelier Emé περισσότερα από 9 εκατ.

Για το Fashion Show συνεργάστηκαν οι TONI & GUY (Hair) και η INGLOT (Μake Up)

Κυριακή Κανονίδου

Είμαι η Κυριακή Κανονίδου, δημοσιογράφος και συντάκτρια στο ενημερωτικό site news1.gr

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *