Έχεις άγχος; Μάθε τις 4 τροφές που πρέπει να εντάξεις στη διατροφή σου 1

Συχνά το άγχος μας κυριεύει και μας προκαλεί τα τσιμπολογήματα από εδώ και από εκεί.

Παρά να το αφήσεις να σε καταβάλει, μάθε ποιες τροφές πρέπει να τρως για να “χαλαρώσεις”!

Μπρόκολο

Πλούσια πηγή βιταμίνης C. 1 φλ. μπρόκολο περιέχει διπλάσια ποσότητα βιταμίνης C από ένα μέτριο πορτοκάλι. Η βιταμίνη C είναι σημαντική αντιοξειδωτική βιταμίνη για το σώμα και τον εγκέφαλο. Εκτός του ότι ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα, σου δίνει την ικανότητα να ελέγχεις το άγχος.

#tip: Μπορεί να αποτελέσει μέρος της σαλάτας σου στο μεσημεριανό ή και να είναι μια υπέροχη προσθήκη στην ομελέτα σου στο βραδινό.

Δες τη συνέχεια στο limeandlife.com

Κυριακή Κανονίδου

Είμαι η Κυριακή Κανονίδου, δημοσιογράφος και συντάκτρια στο ενημερωτικό site news1.gr

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *