Τέλος στη «νηστεία» έβαλε ο Παναθηναϊκός

Τέλος στη «νηστεία» έβαλε ο Παναθηναϊκός

Τέλος στη «νηστεία» έβαλε ο Παναθηναϊκός 1

Μετά από σχεδόν εννιά μήνες ο Παναθηναϊκός πήρε διπλό στην Super League κι έβαλε τέλος στη… «νηστεία» των εκτός έδρας αγώνων του.

Οι «πράσινοι» επικράτησαν με 1-0 της ΑΕΛ στη Λάρισα για την 22η αγωνιστική και πανηγύρισαν την πρώτη νίκη τους στο πρωτάθλημα μακριά από το «Απόστολος Νικολαΐδης».

Το μοναδικό τέρμα της αναμέτρησης σημείωσε ο Λουντ στο 19′.

ΚΑΝΤΕ LIKE ΣΤΟ NEWSBEAST.GR

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *