Ταχεία η ανταπόκριση των ασφαλιστικών στα αιτήματα πληγέντων για αποζημιώσεις

Ταχεία η ανταπόκριση των ασφαλιστικών στα αιτήματα πληγέντων για αποζημιώσεις 1

Ενδεικτικό της υπασφάλισης που υπάρχει στην αγορά είναι το γεγονός ότι χωρίς κάλυψη πυρός ήταν η συντριπτική πλειονότητα των οχημάτων που παραδόθηκαν στις φλόγες. Σύμφωνα με εκτιμήσεις, τα οχήματα που είχαν κάλυψη πυρός δεν ξεπερνούν το 20%-25%.

Με ταχύτητα και απόλυτη ευελιξία αντιμετωπίζουν οι ασφαλιστικές εταιρείες τα αιτήματα από τους πληγέντες για αποζημιώσεις, τα οποία έχουν αρχίσει ήδη να καταφθάνουν στα αρμόδια τμήματα από την επομένη της καταστροφής. Οι εκτιμήσεις ανεβάζουν τις δηλώσεις για αποζημιώσεις κατοικιών ή καταστημάτων περίπου στις 200, αριθμός που, ακόμα και αν αυξηθεί, απέχει πολύ από το μέγεθος της καταστροφής, που παραπέμπει σε ζημιές σε περίπου 1.500 σπίτια ή εμπορικούς χώρους.

Συνεργεία και πραγματογνώμονες από όλες τις ασφαλιστικές εταιρείες που έχουν δεχθεί αιτήματα από πληγέντες βρίσκονται στις περιοχές από την Τρίτη, σε μια προσπάθεια να επισπεύσουν τους επιτόπιους ελέγχους και την καταγραφή των ζημιών σε σπίτια, καταστήματα και οχήματα, που υπέστησαν μερική ή ολική καταστροφή. Αυτό σημειώνουν οι επικεφαλής των μεγάλων ασφαλιστικών επιχειρήσεων της χώρας, που διευκρινίζουν ωστόσο ότι το μεγαλύτερο μέρος των σπιτιών που υπέστησαν ζημιές ήταν ανασφάλιστο και το ποσοστό των ασφαλισμένων δεν ξεπερνά το 15%. Η κάλυψη αφορά πυρκαγιά από δάσος και περιλαμβάνεται σχεδόν σε όλα τα ασφαλιστήρια συμβόλαια με μικρές εξαιρέσεις, οι οποίες, όπου υπάρχουν, έχει δοθεί η κατεύθυνση να μη ληφθούν υπ’ όψιν.

Αντίστοιχη εικόνα και ενδεικτικό της υπασφάλισης που υπάρχει στην αγορά είναι το γεγονός ότι χωρίς κάλυψη πυρός ήταν και η συντριπτική πλειονότητα των οχημάτων που παραδόθηκαν στις φλόγες. Σύμφωνα με εκτιμήσεις, τα οχήματα που είχαν κάλυψη πυρός δεν ξεπερνούν το 20%-25%. Σε αυτή τη διαπίστωση βασίζεται και η πρόταση που έχει κάνει το Επαγγελματικό Επιμελητήριο προς τις εταιρείες του κλάδου, για την αποζημίωση των κατόχων οχημάτων ακόμη και όταν δεν έχουν κάλυψη πυρός, αξιοποιώντας κονδύλια που προορίζονται για δράσεις εταιρικής ευθύνης των ασφαλιστικών εταιρειών.

Οι εταιρείες επίσης δηλώνουν ότι θα δράσουν με ευελιξία και θα αποζημιώσουν με ταχύτητα τα οχήματα, ακόμα και αν δεν είναι εύκολη η πλήρης ταυτοποίησή τους στον βαθμό που η φωτιά κατέκαψε τις πινακίδες, ενώ δυσδιάκριτος είναι σε ορισμένες περιπτώσεις ακόμα και ο αριθμός πλαισίου. Ενδεικτικό της ταχύτητας με την οποία έχουν εντολή να ανταποκριθούν οι ασφαλιστικές εταιρείες είναι και η χθεσινή ανακοίνωση της Εθνικής Ασφαλιστικής για την έναρξη καταβολής των πρώτων αποζημιώσεων ήδη από σήμερα Παρασκευή. Σύμφωνα με πληροφορίες, η εταιρεία θα καταβάλει περί το 1,5 εκατ. ευρώ για την αποζημίωση 7 οικογενειών, οι κατοικίες των οποίων υπέστησαν ολική καταστροφή. Για την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων τους που επλήγησαν από τις πυρκαγιές, οι περισσότερες εταιρείες έχουν ενεργοποιήσει ειδική τηλεφωνική γραμμή. Μεταξύ αυτών, η Εθνική Ασφαλιστική με ειδική τηλεφωνική γραμμή το 210-9099600, η AXA με 24ωρη γραμμή επικοινωνίας το 210-72.68.996, ενώ η Interamerican ανακοίνωσε ότι έχει προχωρήσει σε ενέργειες ειδικής, πολλαπλής επικοινωνίας και πρακτικής διαχείρισης όσον αφορά τις ανάγκες που ανέκυψαν για ασφαλισμένους της μετά το τραγικό γεγονός.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *