Υπηρεσίες και προϊόντα που υποστηρίζουν την τηλεργασία γνωρίζουν υψηλή ζήτηση, ενώ αυξάνονται οι πωλήσεις προϊόντων online, από ρουχισμό μέχρι τρόφιμα. Σε ανάπτυξη είναι παγκοσμίως και οι online υπηρεσίες διασκέδασης, άθλησης, εκπαίδευσης κοκ. Αυτή η οικονομία της καραντίνας, του lockdown, του shut-in, του εγκλεισμού ή όπως αλλιώς προτιμά να την αποκαλεί κανείς, θα δημιουργήσει σύντομα νέους πρωταγωνιστές στην επιχειρηματική σκηνή.
 

Κυριακή Κανονίδου

Είμαι η Κυριακή Κανονίδου, δημοσιογράφος και συντάκτρια στο ενημερωτικό site news1.gr

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *