Η Microsoft στηρίζει την Epic Games λόγω Unreal Engine, αλλά όχι τη συνολική αγωγή

Έναν ακόμη πολύ δυνατό σύμμαχο βρήκε η Epic Games στη διαμάχη της απέναντι στην Apple, καθώς η Microsoft κατέθεσε νομικό έγγραφο υπέρ της ζητώντας από το δικαστήριο να αποτρέψει την απειλή της Apple για “κόψιμο” της Unreal Engine από τις πλατφόρμες της (iOS και Mac).

Όπως ανέφερε ο Phil Spencer, επικεφαλής του τμήματος Xbox, στο Twitter:

Με αυτό το έγγραφο θέλουμε να διασφαλίσουμε πως η Epic Games θα έχει πρόσβαση στις τελευταίες τεχνολογίες της Apple διότι αυτό είναι το σωστό για τους developers και τους gamers.

Σημειώστε, ωστόσο, ότι η Microsoft δεν παίρνει θέση στη γενικότερη δικαστική διαμάχη για την προμήθεια 30% που κρατά η Apple από τις εφαρμογές της Epic Games (και γενικότερα), απλά εκφράζει την αναγκαιότητα διατήρησης της Unreal Engine που χρησιμοποιούν κατά κόρον οι developers για τις δημιουργίες τους.

Σύμφωνα με τον Kevin Gammill, γενικό διευθυντή του τμήματος Gaming Developer Experiences της Microsoft:

Η Unreal Engine είναι μια ιδιαίτερα κρίσιμη τεχνολογία για πληθώρα δημιουργών video games, συμπεριλαμβανομένης της Microsoft. Έχουμε enterprise άδεια χρήσης και έχουμε επενδύσει σημαντικούς πόρους (χρήμα και δυναμικό) για τα δικά μας παιχνίδια.

Η μη πρόσβαση της Epic Games στο SDK και σε άλλα εργαλεία για developers της Apple, δεν θα επιτρέψει στην εταιρεία να συνεχίσει την υποστήριξη της Unreal Engine στις πλατφόρμες iOS και macOS, με αποτέλεσμα οι δημιουργοί που τη χρησιμοποιούν να μείνουν αρκετά πίσω απέναντι στον ανταγωνισμό.

Αξίζει να σημειωθεί ότι και η Microsoft έχει βγει “ριγμένη” από την Apple, αφού η τελευταία δεν έδωσε την άδεια στη game streaming υπηρεσία Project xCloud για να λειτουργήσει σαν εφαρμογή του iOS μέσα από το App Store.

Αρκετά ενδιαφέρουσες είναι και οι δηλώσεις του κ. Paul Swanson, ειδικό σε υποθέσεις μονοπωλίου και σύμβουλο της Holland & Hart, σε συνέντευξη που παρέθεσε στην ιστοσελίδα GamesBeat. Ο κ. Swanson τόνισε ότι η υπόθεση μεταξύ Epic Games και Apple θυμίζει μια παρόμοια κατά της Microsoft τη δεκαετία του ’90, όταν η εταιρεία “έκοβε” εφαρμογές τρίτων από το Windows OS και είχε μάλιστα ανταγωνιστικές δικές της εφαρμογές (π.χ. ο Internet Explorer). Στην περίπτωση της Apple, η διαφορά είναι ότι η τελευταία δεν έχει δικά της games για να ανταγωνιστεί την Epic Games.

Η υπόθεση είναι αρκετά πιο δύσκολη (για την Epic Games) διότι η Apple έχει να υπερασπιστεί απλά την τιμολογιακή πολιτική της και δεν μπορεί να θεωρηθεί μονοπώλιο διότι υπάρχει και το Google Play του οικοσυστήματος Android με ακόμη μεγαλύτερο όγκο χρηστών από αυτών του iOS. Η κατάσταση θα μπορούσε να γυρίσει, ίσως, υπέρ της Epic Games σε περίπτωση που αποδείξει πως οι Apple και Google έχουν κάποιου είδους συνεννόηση μεταξύ τους, αλλά δεν θα είναι καθόλου εύκολο να βρεθούν τέτοιου είδους στοιχεία.

Για να δούμε τι θα απ’ όλα αυτά θα σταθεί στο δικαστήριο…

Αν θέλετε να διαβάσετε όλα όσα έχουν συμβεί τις τελευταίες ημέρες, ρίξτε μια ματιά στα ακόλουθα:

[embedded content]

[via]

Κυριακή Κανονίδου

Είμαι η Κυριακή Κανονίδου, δημοσιογράφος και συντάκτρια στο ενημερωτικό site news1.gr

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *