«Οι τελευταίες εξελίξεις με τις αναίτιες ανατιμήσεις στα ράφια των σούπερ μάρκετ, αποδεικνύουν στην πράξη την ανάγκη επιβίωσης των μικρών και πολύ μικρών επιχειρήσεων. Χωρίς αυτόν τον ανταγωνισμό οι μεγάλες αλυσίδες και οι πολυεθνικές εταιρείες σε πολλές περιπτώσεις λειτουργούν ανεξέλεγκτα, κάτι που βέβαια πλήττει και το καταναλωτικό κοινό. Από την στιγμή που έκλεισε το λιανεμπόριο λόγω της πανδημίας, πολλοί “μεγάλοι” θεώρησαν ότι βρήκαν την ευκαιρία για εύκολο κέρδος».

Κυριακή Κανονίδου

Είμαι η Κυριακή Κανονίδου, δημοσιογράφος και συντάκτρια στο ενημερωτικό site news1.gr

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *