Attica Group: Διένειμε πάνω από 470 εκατ. ευρώ οικονομικής αξίας το 2019

Για 11η συνεχόμενη χρονιά, η Attica Group προχώρησε στην έκδοση Απολογισμού Εταιρικής Υπευθυνότητας, αποδεικνύοντας για ακόμα μία φορά ότι η επιχειρηματική δραστηριότητα του ομίλου βασίζεται στην διαφάνεια και την λογοδοσία.

Ο απολογισμός του 2019 εκδίδεται εν μέσω της εξαιρετικά δυσμενούς κατάστασης που διαμορφώθηκε από την εμφάνιση και παγκόσμια εξάπλωση της πανδημίας Covid-19 ενώ αναφέρεται σε όλες τις δραστηριότητες του ομίλου στην Ανατολική Μεσόγειο κατά την περίοδο 1/1/2019-31/12/2019, ακολουθώντας τις κατευθυντήριες οδηγίες GRI Standards (έκδοση 2016) του Global Reporting Initiative σε επίπεδο συμφωνίας ‘Core’, τις οποίες πρώτη η Attica Group εφάρμοσε στον κλάδο της επιβατηγού ναυτιλίας παγκοσμίως.

Ο απολογισμός κάνει αναφορά σε 85 δημοσιοποιήσεις GRI, 235 ποσοτικούς δείκτες, ενώ παράλληλα περιλαμβάνει 38 μελλοντικούς στόχους. Μεταξύ άλλων, ο όμιλος μέσα στο 2019:

Μείωσε τη συνολική κατανάλωση ενέργειας κατά 5,7% (δηλαδή πάνω από 786.000 GJ ενέργειας) και τις συνολικές εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα κατά 5,6% (δηλαδή πάνω από 59.000 τόνους CO2).

Διένειμε πάνω από 470 εκατ. ευρώ σε οικονομική αξία και ειδικότερα, 94,2 εκατ. ευρώ σε εργαζομένους (για μισθούς, παροχές και ασφαλιστικές εισφορές), 81,9 εκατ. ευρώ σε φόρους (συμπεριλαμβανομένων ΦΠΑ και λιμενικών τελών), 29,9 εκατ. ευρώ σε παρόχους κεφαλαίου (για πληρωμές τόκων και αποδόσεων), 21,9 εκατ. ευρώ σε πράκτορες (για προμήθειες), 205,6 εκατ. ευρώ σε προμηθευτές (για αγορές αγαθών και υπηρεσιών), 2,8 εκατ. ευρώ σε κοινωνία (για εκπτωτικά εισιτήρια, κοινωνικά προγράμματα, χορηγίες και δωρεές) και 34,5 εκατ. ευρώ σε επενδύσεις.

Επίσης ο όμιλος υλοποίησε εσωτερικά γυμνάσια σε θέματα Υγείας και Ασφάλειας (όπως αντιμετώπιση καταστάσεων έκτακτης ανάγκης) και στις διαδικασίες ασφάλειας επιβατών στο 100% των εργαζομένων στα πλοία του. Ενημέρωσε δυνητικά πάνω από 2 εκατ. πελάτες σε θέματα Εταιρικής Υπευθυνότητας, όπως προστασίας του περιβάλλοντος.

Σημειώνεται ότι χρησιμοποιεί ψυκτικά υγρά που δεν επηρεάζουν τη στιβάδα του όζοντος (όπως R134a, R404a, R407a) στο 100% των ψυγείων και καταψυκτών στα πλοία του. Επίσης μετέφερε δωρεάν από νησιά πάνω από 82 τόνους υλικών προς ανακύκλωση κι έχει επικοινωνήσει Κανονισμό Επαγγελματικής Συμπεριφοράς στο 100% των εργαζομένων του.

Υλοποίησε ή υποστήριξε κοινωνικές δράσεις στο 100% των νησιών που δραστηριοποιείται και αύξησε τη συνολική αξία των κοινωνικών δράσεων κατά 24,8% ενώ διέθεσε το 77,2% των συνολικών δαπανών αγορών σε εγχώριους προμηθευτές και το 15,4% σε μικρομεσαίους προμηθευτές (μέχρι 50 εργαζομένους).

Ακόμη, δέχτηκε 45 επιθεωρήσεις στα πλοία του από τοπικές αρχές, για υγιεινή και ασφάλεια τροφίμων, χωρίς να καταγραφεί περιστατικό μη συμμόρφωσης. Η εταιρεία, που αύξησε κατά 4,4% τον αριθμό των ποσοτικών δεικτών που δημοσιοποιεί στον Απολογισμό της, αναφέρει ότι δεν παρουσιάστηκε κανένα περιστατικό παράβασης των βασικών αρχών και κανόνων επαγγελματικής συμπεριφοράς και κανένα περιστατικό διαφθοράς, δωροδοκίας ή χρηματισμού των εργαζομένων του.

Αναφερόμενος στον απολογισμό της Attica Group, ο Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Σπυρίδων Πασχάλης, επεσήμανε ότι στο πλαίσιο των νέων συνθηκών που διαμορφώνονται στο σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον λόγω της παγκόσμιας πανδημίας, η Εταιρική Υπευθυνότητα θα συνεχίσει να αποτελεί την πυξίδα των δραστηριοτήτων του ομίλου, καθώς θα συνεχίσει να ενσωματώνει την υπευθυνότητα στις καθημερινές πρακτικές διοίκησης, να συνεισφέρει στην υποστήριξη της κοινωνίας, να δημιουργεί κατάλληλες εργασιακές συνθήκες, να διασφαλίζει την ασφάλεια των επιβατών και να περιορίζει την περιβαλλοντική του επίδραση. “Ο Απολογισμός του 2019 αποτελεί το επιστέγασμα της προσπάθειάς μας να ανταποκρινόμαστε στις προσδοκίες των Κοινωνικών μας Εταίρων στο πλαίσιο μιας αμφίδρομης επικοινωνίας, όπου παρουσιάζουμε την πρόοδο που έχουμε επιτύχει σε ουσιώδεις περιοχές της λειτουργίας μας, καθώς και τις πρωτοβουλίες και ενέργειες που υλοποιούμε για να διασφαλίσουμε την υπεύθυνη λειτουργία μας”, καταλήγει.

Σημειώνεται ότι η Attica Group δραστηριοποιείται στην επιβατηγό ναυτιλία μέσω των SUPERFAST FERRIES, BLUE STAR FERRIES, HELLENIC SEAWAYS και AFRICA MOROCCO LINK με συνολικά 32 πλοία που προσφέρουν σύγχρονες, υψηλού επιπέδου μεταφορικές υπηρεσίες στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Τα πλοία του στόλου της ταξιδεύουν σε 4 χώρες, σε 60 μοναδικούς προορισμούς, προσεγγίζοντας 71 λιμάνια, μεταφέροντας πάνω από 7 εκατ. επιβάτες, 1 εκατ. Ι.Χ. οχήματα και 400.000 φορτηγά αυτοκίνητα ετησίως.

naftemporiki.gr

Κυριακή Κανονίδου

Είμαι η Κυριακή Κανονίδου, δημοσιογράφος και συντάκτρια στο ενημερωτικό site news1.gr

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *